En perfekt CRM til G Suite
Simply er en online CRM, der udvider G Suite til bedre at styre kundeemner, kunder, partnere og andre kontakter til at vokse din virksomhed.
Lær mereLet at anvende
Simply kombineret med G Suite - giver dig en let og enkel at bruge forretningsstyringssoftware.
Alt-i-én platform
Alt-i-en forretningsadministrationsløsning inklusive salg, marketing, support, projekter, fakturering - og mere!
Få adgang til Gmail direkte fra din Simpel indbakke
Få adgang til en komplet historie af kundes e-mail-interaktion med et enkelt klik inden for en kundekontaktpost.
Importer eller vedhæft Google-ark
Importer kunde- eller kundekontakter til Simply direkte fra Google Sheets eller vedhæft regneark til specifikke kundeposter.
Dedikeret support
Vi hjælper dig hele vejen, og du vil modtage en gratis support 24 timer i døgnet.
Tilslut Google Dokumenter til kundekontakter
Vedhæft mødeanvisninger, salgsforslag og mere til dine kundekontakter.