Simply CRM en integreret alt-i-en platform

Experience the all-in-one CRM, sales and marketing platform for yourself

Administrer kundeemner og tilbud

Capture more leads and close more deals in less time

Spor kommunikation

Track calls, emails and contact history and have a full visibility and control of your schedule

Automatisieren und wachsen

Design and execute a sales process that reduces time-wasting tasks

Indblik og rapporter

Simply’s customizable reports give you at-a-glance insight into your business, so you can measure performance and find areas for improvement

Privatliv og sikkerhed

Know how your business data is being used

Integrering af mobilapp

Access Simply from your mobile device and work from anywhere!

Vil du lære mere? Lad os tale.

Efterlad dit navn og mobilnummer, så kontakter vi inden for 24 timer

Hold kontakten med dine kunder 24/7

  • Kommuniker med dine klienter via e-mail, live chat, sociale medier eller smartphone
  • Følg kundeemner, salgsopkald og e-mail-marketingkampagner
  • Integrer alle kommunikationsdata i et enkelt betjeningspanel
  • Test effektiviteten af hver kommunikationsmetode
  • Modtag meddelelser i realtid om dine kunders aktiviteter

Generer datarapporter og analyser i realtid

  • Mål og administrer alle operationer i din virksomhed
  • Tag informerede beslutninger baseret på data i realtid
  • Opret multidimensionelle rapporter og prognoser
  • Analyser dine salgsdata, og optimer din tilgang

Alt dit arbejde udføres i et enkelt værktøj

Intet kreditkort nødvendigt. Udført på 15 sekunder!

  • * Intet krav om kreditkort, og du er igang på 15 sekunder!

Automatiser din virksomhed

  • Spar tid ved at automatisere kedelige og gentagne opgaver
  • Strømlinie dine bly-pleje- og markedsføringsaktiviteter
  • Brug arbejdsgange til at definere automatiske reaktioner på kundernes aktiviteter
  • Sæt alle dine tredjepartsprogrammer sammen for bedre at spore dine kunder
  • Opret tilpassede udvidelser til din virksomhed

Rigtig støtte fra rigtige mennesker

  • 24/7 teknisk hjælp fra vores ekspertteam
  • Flersproget support på forskellige sprog
  • Tilgængelig via telefon, e-mail, chat, tekst og sociale medier
  • Kundesucces-team designet til at hjælpe med at opfylde dine forretningsmæssige mål
  • Fuld privatliv og GDPR-overholdelse
Simply CRM: En enkel løsning på komplekse problemer.

Hvorfor vælge Simply CRM?

  • Den enkleste CRM-brugergrænseflade
  • Gratis konsultation, et omfattende vidensgrundlag og et omfattende onboarding-program, der vil starte din virksomhed
  • Ubesværet dataoverførsel og migrering
  • Fuld integration med utallige tredjeparts apps og systemer
  • Mobil responsiv applikation optimeret til alle enheder og skærmstørrelser

LET INTEGRATION - MED ALT

Simply CRM integrerer med dine eksisterende systemer

Simply CRM giver dig mulighed for øjeblikkeligt at oprette forbindelse til de mest anvendte forretningsapps for at automatisere dit arbejde og optimere produktiviteten. Vi lancerer nye integrationer næsten ugentligt, og vi kan også udføre tilpassede integrationer.
simply crm integrates with outlook
Simply CRM integrates with Google Apps
Simply CRM integrates with Microsoft Dynamics
Simply CRM integrates with econom
Simply CRM integrates with winfinans
Simply CRM integrates with Magento
Simply CRM integrates with Mailchimp
Simply CRM integrates with Mandrill
Simply CRM integrates with Sendgrid
Simply CRM integrates with Snapengage
Simply CRM integrates with Wordpress
Simply CRM integrates with Woocommerce