Simply CRM har alle de værktøjer, du har brug for, alt inkluderet i prisen – ingen strenge vedhæftet
Vælg et firma, du vil sammenligne
Spørgsmål ofte stillet, før du vælger en CRM
Hvad kan automatiseres?
Automatiske arbejdsgange kan automatisere dine rutineopgaver og frigøre dig til mere vigtigt arbejde. Send personlig e-mails, og udfør de gentagne opgaver automatisk!
Kan du blot integrere med min mail og kalender?
Ja! Simply CRM kan integreres med din mail og kalender. Hold dine CRM-, e-mail- og kalenderværktøjer opdaterede uden nogensinde manuelt at indtaste data.
Giver det et salgsoversigt?
Ja! Simply CRM beder dig om at gribe ind, forblive organiseret og holde dig i kontrol over den komplekse salgsproces og tilbyde dig et eksempel på oversigtsoversigt over betjeningspanelet.
Har den en mobil version?
Administrer dine tilbud, kontakter og opgaver, mens du er på farten, og hold forbindelsen til dine kundeemner, kunder og team med vores iOS- og Android-app.
Fokus på aktiviteter, der betyder noget
Generer datarapporter og analyser i realtid
Designet til mennesker. Vi gør det nemt, hurtigt & enkelt.
Automatiser din virksomhed
Salg, marketing, support, projekter, fakturering-og meget mere!
Rigtig støtte fra rigtige mennesker
Vi vil hjælpe dig med at komme i gang. Gratis understøttelse af lokale sprog, 24/7
Start din Simply CRM gratis prøveperiode
Intet kreditkort nødvendigt. Udført på 15 sekunder!
Tillid til over 50.000 virksomheder overalt i verden
Ingen opgave eller kunde er glemt
“Vores valg var enstemmigt Simply CRM. Det er både lettere og hurtigere end hvad vi ellers har set på. Vi bruger mindre tid på at få et overblik, så ingen opgave eller mulig klient glemmes.”
Nem og hurtig at arbejde med
“Simply CRM er nøjagtigt det – Enkelt! Vi er glade for at arbejde med det hver dag og kan tydeligt føle, at det hjælper os i vores daglige opgaver. At deres støtte er så hurtig og god til at svare os, er bare en ekstra fordel.”