Vores mission er at gøre det lettere at gøre forretninger. Dette gælder også for priserne.
Prisen er også simpel
Starter
små virksomheder
- Dashboards Simply CRM giver dig mulighed for at oprette brugerdefinerede dashboards med de data, der er vigtigst for dig.
- Lead management Lead management giver dig mulighed for at følge dine kundeemner og deres rejser gennem salgscyklussen.
- Kontakt ledelse Importer dine kontakter, organiser dem i grupper, knyt dem til andre poster, og hold kontakten med alle.
- Organisationsstyring Importer dine organisationer (institutioner, virksomheder eller grupper) og administrer dem direkte fra dit Simply CRM-dashboard.
- Muligheder og tilbud Saml dine muligheder, tilknyt dem med de mest relevante data og specialtilpassede tilbud til dine bedste muligheder.
- Visuel pipeline Lær hver kunde at kende, og følg deres rejse gennem let forståelige grafer og diagrammer.
- Mobilapp På vejen? Intet problem! Gør din virksomheds arbejde mere fleksibelt og forbliv tilgængeligt for dine kunder 24/7 med Simply CRM-mobilappen.
- 24/7 support Kontakt os via live chat, telefon eller e-mail. Vi er tilgængelige direkte og vi hjælper med glæde med at løse eventuelle problemer, du måtte opleve.
Professionel MEST POPULÆRE
virksomheder
- Fakturaer og tilbud Simply CRM giver dig mulighed for at angive tilpassede tilbud og oprette fakturaer, der svarer til dine salgstilbud. Streamline din fakturering med automatiske betalinger.
- Salgsordrer Producer salgsordrer, og opdater automatisk din beholdning, når du foretager et salg.
- Produkter og tjenester Produkter og services moduler lader dig organisere din virksomheds tilbud ved at udvikle en klar struktur af produkter og tjenester, der er til salg.
- Prisbøger Bog, hvor de normale priser på en vare er anført for alle leverandører.
- Servicekontrakter Når du har foretaget et salg, giver servicekontrakter dig mulighed for hurtigt at definere forholdet mellem din virksomhed og dine kunder.
- Indkøbsordre Indkøbsordrer giver dig mulighed for at administrere dine leverandører og hurtigt opdatere din beholdning.
- Sælgerledelse Simply CRM giver dig mulighed for at oprette et dashboard til at administrere dine leverandører og bedre forstå din udbud og efterspørgsel.
- Kampagner Følg effektiviteten af dine salgs- og marketingkampagner gennem kraftfulde grafer og dashboards. Hjælper dig med at optimere dine udgifter.
- Projekter Projekter giver dig mulighed for at organisere dine opgaver og opgaver i grupper, tildele prioritetsniveauer og styre dine arbejdsprocesser.
- Webforms Simply webformer giver dig mulighed for at oprette overbevisende formularer til dine destinationssider. Saml din klients oplysninger hurtigt og effektivt.
- Helpdesk & support-billetter Den indbyggede helpdesk og supportbilletter giver dig mulighed for at diskutere og løse hvert kundeproblem fra dit Simply CRM-dashboard.
- FAQ's Opret en database med ofte stillede spørgsmål for at give hurtig og nem support til dine klienter.
- Fuld rapportering Vores rapporteringsfunktion samler alle dine data i omfattende rapporter for at lette datadrevet beslutningstagning i dine virksomheder.
- Avancerede tilladelser & brugerprofiler Konfigurer brugerdefinerede adgangsrettigheder for at bestemme, hvem der kan få adgang til hvilket indhold på dit Simply dashboard.
- E-mail-integration Simply CRM integreres med de mest populære e-mail-udbydere, såsom Gmail, Yahoo, Outlook og mange andre.
- Automatisering Vores automatiseringsfunktioner giver dig mulighed for at konfigurere arbejdsgange til at automatisere monotone og gentagne opgaver, såsom kundebord og fakturering.
- Arbejdsprocesser Arbejdsgange giver dig mulighed for at oprette tilpassede arbejdsprocesser, der udføres automatisk, når betingelserne er opfyldt.
- Grundlæggende integrationer Simply CRM integreres med en række forskellige systemer, herunder G Suite, WordPress, WooCommerce, MailChimp og mange andre.
Enterprise
- Adfærdsforudsigelse (AI) Brug vores kraftfulde AI-teknologi til at forudsige dine kunders opførsel og tilpasse din tilgang til hver enkelt klient.
- Brugerdefinerede knapper og layout Som et fuldt fleksibelt system giver Simply CRM dig mulighed for at tilpasse udseendet på knapper, layout og oversigter på dit instrumentbræt.
- ERP-integration Integrer dine ERP-data i Simpelt CRM eller vice versa for at skabe et omfattende overblik over din virksomheds data.
- VOIP-telefoni Simply CRM understøtter VOIP-telefoni, så du kan sende og modtage stemmemeddelelser direkte fra dit instrumentbord.
- API-integrationer Hvis du har brug for at tilpasse dit system og tilføje nye funktioner, kan du bruge API'er til at forbinde dit Simply CRM-dashboard med en række apps og programmer.
Tilpasset og opbygning
Har du brug for et fuldt tilpasset modul eller integration?
Vi kan løse de fleste forretningskrav, også de mere komplicerede.
Bare kontakt os for krav
* Alle priser er eksklusiv moms
Alle planer inkluderer
Minimer indsatsen og spar tid
“Meget let at bruge og let at samarbejde via. Simply CRM hjalp os med at vokse vores forretning ved at optimere processerne og minimere indsatsen og dermed spare tid. Arbejder godt inden for forretningsudvikling, salg og kundestyring.”
Forbedret produktivitet
“Enestående enkelhed og fremragende ydelse. Simply CRM har leveret løsninger til alle vores eksisterende forretningsproblemer. Anbefales stærkt, hvis du er en forretning med mange interessenter. Samlet set har det forbedret produktiviteten.”
Vil du spørge os noget?
For at hjælpe dig bedst muligt har vi brug for dit telefonnummer.
Ofte stillede spørgsmål
Hvordan kommer jeg i gang?
Du kan prøve Simply gratis og uden binding. Du får adgang til din egen version af hele CRM-systemet med det samme, så du kan prøve, hvordan det virker. Du har adgang i 30 dage, og de data og processer, du opretter i systemet, kan let overføres til den betalte udgave af Simply.
Kan Simply bruges til andet end salg?
Ja, vi har fokus på mange forskellige brancher, og systemet kan tilpasses præcist til dine behov. Vi har flere virksomheder med salgsprocesser men også mange medlemsforeninger og kvotaopkrævende virksomheder.
Hvilke forpligtelser binder jeg mig til?
Der er ingen binding ved den 30-dages prøveperiode, og derfor kan du komme i gang uden opgivelse af kreditkort.
Kan Simply integreres med mine andre systemer?
Simply er et meget fleksibelt system, og dybest set, er der ikke noget system, det ikke kan integreres med – vi har eksempelvis standard integrering med Mailchimp og E-conomic.
Nogle integrationer kan dog være lidt besværlige og dyre. I disse tilfælde vil vi også meget gerne rådgive dig om alternative løsninger.
Kan I hjælpe mig med at komme i gang?
Vi tilbyder hjælp til alle nye Simply-kunder – det kan være en mulighed at behandle processer, skræddersy systemet til dine behov eller integrere det med et bogføringssystem.
Alle mine data ligger i et andet system, hvad gør jeg?
Vi hjælper med at importere data til systemet som del af 2 timers gratis assistance, som vi tilbyder alle nye kunder. I nogle tilfælde er der kun brug for, at vi viser dig, hvordan du selv kan gøre det. Andre gange er der brug for, at vi hjælper med at overføre data fra andre systemer eller dine gamle Excel-ark – det er noget, vi finder ud af sammen.
Er mine data sikre hos jer?
Dine data er utroligt vigtige for både dig og os, så derfor tager vores system mange forskellige backups og til forskellige steder i verden.