En perfekt CRM til G Suite

Simply er en online CRM, der udvider G Suite til bedre at styre kundeemner, kunder, partnere og andre kontakter til at vokse din virksomhed.

Lær mere

Let at anvende

Simply kombineret med G Suite - giver dig en let og enkel at bruge forretningsstyringssoftware.

Alt-i-én platform

Alt-i-en forretningsadministrationsløsning inklusive salg, marketing, support, projekter, fakturering - og mere!

Få adgang til Gmail direkte fra din Simpel indbakke

Få adgang til en komplet historie af kundes e-mail-interaktion med et enkelt klik inden for en kundekontaktpost.

Importer eller vedhæft Google-ark

Importer kunde- eller kundekontakter til Simply direkte fra Google Sheets eller vedhæft regneark til specifikke kundeposter.

Dedikeret support

Vi hjælper dig hele vejen, og du vil modtage en gratis support 24 timer i døgnet.

Tilslut Google Dokumenter til kundekontakter

Vedhæft mødeanvisninger, salgsforslag og mere til dine kundekontakter.

Prøv Simply i dag gratis

  • .simply-crm.dk
  • Det er her, du og dine kolleger får adgang til din Simply CRM.
Alexander at Simply CRM

Ingen opgave eller kunde bliver glemt

“Vores valg var enstemmigt Simply CRM. Det er både lettere og hurtigere end hvad vi ellers har set på. Vi bruger mindre tid på at få et overblik, så ingen opgave eller mulig klient glemmes.”
Alexander Kjærum
Vigtigste
Portaplay at Simply CRM

Let og hurtigt at arbejde med

Simply CRM er netop det-simpelt! Vi er glade for at arbejde med det hver dag, og kan tydeligt føle det hjælper os i vores daglige opgaver. At deres støtte er så hurtig og god til at besvare os, er blot en ekstra fordel. “
Hans Skovfoged
Kreativ direktør