Simply CRM en integreret alt-i-en platform

Oplev alt-i-en CRM-, salgs- og marketingplatform for dig selv

Administrer kundeemner og tilbud

Få flere kundeemner og luk flere tilbud på kortere tid

Spor kommunikation

Spor opkald, e-mails og kontakthistorik og få en fuldstændig synlighed og kontrol over din tidsplan

Skab vækst med automatisering

Design og udfør en salgsproces, der reducerer spild af opgaver

Indblik og rapporter

Simplys tilpassede rapporter giver dig et godt indblik i din virksomhed, så du kan måle ydeevne og finde områder, der kan forbedres

Privatliv og sikkerhed

Ved, hvordan dine forretningsdata bruges

Integrering af mobilapp

Få adgang til Simply fra din mobile enhed og arbejde hvor som helst!

Vil du lære mere? Lad os tale.

Efterlad dit navn og mobilnummer, så kontakter vi inden for 24 timer

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Hold kontakten med dine kunder 24/7

  • Kommuniker med dine klienter via e-mail, live chat, sociale medier eller smartphone
  • Følg kundeemner, salgsopkald og e-mail-marketingkampagner
  • Integrer alle kommunikationsdata i et enkelt betjeningspanel
  • Test effektiviteten af hver kommunikationsmetode
  • Modtag meddelelser i realtid om dine kunders aktiviteter

Generer datarapporter og analyser i realtid

  • Mål og administrer alle operationer i din virksomhed
  • Tag informerede beslutninger baseret på data i realtid
  • Opret multidimensionelle rapporter og prognoser
  • Analyser dine salgsdata, og optimer din tilgang

Alt dit arbejde udføres i et enkelt værktøj

Intet kreditkort nødvendigt. Udført på 15 sekunder!

  • * Intet krav om kreditkort, og du er igang på 15 sekunder!
  • Please enter a valid email

Automatiser din virksomhed

  • Spar tid ved at automatisere kedelige og gentagne opgaver
  • Styr på din lead-proces og markedsføringsaktiviteter
  • Brug arbejdsgange til at definere automatiske reaktioner på kundernes aktiviteter
  • Sæt alle dine tredjepartsprogrammer sammen for bedre at spore dine kunder
  • Opret tilpassede udvidelser til din virksomhed

Rigtig støtte fra rigtige mennesker

  • 24/7 teknisk hjælp fra vores ekspertteam
  • Flersproget support på forskellige sprog
  • Tilgængelig via telefon, e-mail, chat, tekst og sociale medier
  • Kundesucces-team designet til at hjælpe med at opfylde dine forretningsmæssige mål
  • Fuld privatliv og GDPR-overholdelse
Simply CRM: En enkel løsning på komplekse problemer.

Hvorfor vælge Simply CRM?

  • Den nemmeste CRM-brugergrænseflade
  • Gratis konsultation, et omfattende vidensgrundlag og et omfattende onboarding-program, der vil starte din virksomhed
  • Ubesværet dataoverførsel og migrering
  • Fuld integration med utallige tredjeparts apps og systemer
  • Mobil responsiv applikation optimeret til alle enheder og skærmstørrelser

LET INTEGRATION - MED ALT

Simply CRM integrerer med dine eksisterende systemer

Simply CRM giver dig mulighed for øjeblikkeligt at oprette forbindelse til de mest anvendte forretningsapps for at automatisere dit arbejde og optimere produktiviteten. Vi lancerer nye integrationer næsten ugentligt, og vi kan også udføre tilpassede integrationer.
simply crm integrates with outlook
Simply CRM integrates with Google Apps
Simply CRM integrates with Microsoft Dynamics
Simply CRM integrates with econom
Simply CRM integrates with winfinans
Simply CRM integrates with Magento
Simply CRM integrates with Mailchimp
Simply CRM integrates with Mandrill
Simply CRM integrates with Sendgrid
Simply CRM integrates with Snapengage
Simply CRM integrates with Wordpress
Simply CRM integrates with Woocommerce