Simpelthen CRM: Det bedste alternativ til HubSpot

Brug ikke flere timer på at konfigurere dit CRM, men brug tiden på at sælge.

Betroet af over 15.000 kunder

Hvorfor er Simply CRM et bedre alternativ til HubSpot?

Til at betale

Få de rigtige funktioner til og
overkommelig pris

Let at anvende

Det er lige så nemt at køre med Simply CRM
som at klikke, trække og slippe

Support i verdensklasse

Gratis understøttelse af lokale sprog, 24/7

Vi fokuserer på de funktioner, du har brug for

Simply CRM giver dig alle de funktioner, du nogensinde får brug for, til en lavere pris og med mere tilgængelig support end HubSpot. Husk, at du skal fokusere på salg, ikke på at bruge tid på at lære at bruge unødvendige værktøjer. At betale for snesevis af funktioner, du aldrig kommer til at bruge, er ikke et godt valg. Så vi besluttede os for at optimere de værktøjer, du rent faktisk bruger, og glemme alt om unødvendige distinktioner.

5 grunde til, at Simply CRM er den
Det bedste alternativ til HubSpot CRM

Bedre automatisering af salg og marketing

Der er mange Hubspot-alternativer, der tilbyder en række salgs- og marketingfunktioner. HubSpot har selv funktioner til automatisering af salg og marketing. Simply CRM tilbyder få ekstra integrerede salgs-, marketing- og servicefunktioner. I sin salgsautomatisering giver Simply CRM dig workflow-automatiseringsfunktion, Salesforce-automatisering, brugerdefinerede leaderboards og mange andre funktioner.

Generer datarapporter i realtid
og analyser

Når du begynder at bruge HubSpot CRM, vil du få brug for dybdegående rapporter, som du ikke kan finde i deres gratis plan. Så skal du opgradere til HubSpot Sales Hub, som er en betalt og virkelig dyr service. Simply CRM tilbyder dybdegående multidimensionelle rapporter, prognoser og alt, hvad et stærkt salgsteam har brug for til en virkelig overkommelig pris. Du vil være i stand til at dykke dybt og oprette tilpassede rapporter på tværs af forskellige moduler. Når du har genereret en rapport, kan du eksportere den som en CSV- eller en PDF-fil. Du kan måle og styre alle dine forretningsaktiviteter og træffe informerede beslutninger baseret på realtidsdata.

En ekstraordinær støtte
fra rigtige mennesker

I modsætning til HubSpot tilbyder Simply CRM flersproget support på en række forskellige sprog.
Du får teknisk hjælp 24/7 fra vores team af eksperter, der er tilgængelige via telefon, e-mail, sms og sociale medier.

Vores kundeteam er designet til at hjælpe dig med at nå dine forretningsmål og øge dit salg.

Synes du, at Simply er et bedre alternativ til HubSpot? Giv det et forsøg!

Fair og rimelige priser

HubSpots gratis abonnement ser godt ud, indtil du indser, at mange af de vigtigste funktioner har indbyggede begrænsninger, som du bliver nødt til at opgradere for at låse helt op for.
Simply CRM's grundpris starter ved 12 USD pr. måned.
mens Hubspots basisplan koster 200 USD pr. måned.
Simply CRM tilbyder en gratis prøveperiode, så du kan træffe en beslutning, før du betaler. Så når du har tilmeldt dig, får du præcis det, du har betalt for, uden nogen skjulte omkostninger.

Funktioner, du ikke får
med HubSpot

  • Administration af salgsområder
  • Integration af e-conomic og Mailchimp
  • Dinero og Billy integration
  • Office 365-integration og G-Suite-integration
  • Integration af tredjeparter

Er du klar til at prøve os? Tilmeld dig i dag, helt gratis
ladninger! Intet kreditkort påkrævet

Hvordan klarer Simply CRM sig i forhold til HubSpot CRM?

Lad os sammenligne nogle af funktionerne

Vi fokuserer på de funktioner, du har brug for

Både Simply CRM og HubSpot giver ubegrænsede brugere i den gratis plan. Men Simply CRM giver dig ubegrænset lagring af optegnelser på tværs af alle planer. Giver dig mulighed for at tilpasse dine moduler ved at omdøbe dem, så de passer til dine behov. Du kan referere til kontakter som kunder eller konti baseret på din branche. Du kan også bruge filtre og brugerdefinerede visninger.

Ubegrænset opbevaring af optegnelser
Omdøbning af modul
Filtre og brugerdefinerede visninger

Kontaktadministration

Både Simply CRM og HubSpot giver ubegrænsede brugere i den gratis plan. Men Simply CRM giver dig ubegrænset lagring af optegnelser på tværs af alle planer. Giver dig mulighed for at tilpasse dine moduler ved at omdøbe dem, så de passer til dine behov. Du kan referere til kontakter som kunder eller konti baseret på din branche. Du kan også bruge filtre og brugerdefinerede visninger.

Administrer kontakter, konti og aftaler
Auto-berigede profiler
Opret salgsområder
Regler for tildeling
Tilpassede salgsaktiviteter

E-mail-administration

Både Simply CRM og HubSpot tilbyder et e-mailadministrationssystem. Simply CRM giver dig mulighed for at integrere enhver e-mailudbyder (Gmail, Outlook og andre) med CRM-systemet, så du kan få adgang til dine e-mails uden at skulle skifte program. Når du forbinder din postkasse, synkroniseres e-mails til din Simply-indbakke og knyttes automatisk til relevante poster. Simply CRM giver dig også en gratis e-mailmarkedsføringsfunktion, som er betalt i Hubspot.

Send salgskampagner
Se e-mails, der afventer svar
Spor og planlæg e-mails
Se samtalehistorik
Personlige e-mail-skabeloner
Se delt indbakke for salgsmails

Analytics

Mens både HubSpot og Simply CRM giver dig mulighed for at oprette rapporter og dashboards, har Simply denne funktionalitet indbygget, og du behøver ikke at bruge penge på add-ons for at generere ekstra rapporter. Simply CRM giver dig også mulighed for at oprette rapporter med data fra alle moduler, eksportere dem som CSV- eller PDF-filer og endda planlægge, at de bliver sendt til din indbakke med jævne mellemrum.

Standardrapporter
Brugerdefinerede rapporter
Rapportering på tværs af moduler
Standard instrumentbræt
Brugerdefineret dashboard

Støtte

E-mail-, telefon- og chatsupport er gratis i Simply CRM fra dag ét.

Gratis support via e-mail, telefon og chat

Sælg mere. Stress mindre. Prøv det gratis!
Fuld adgang. Der kræves ikke kreditkort.