nnBare 169 kr. pr. bruger pr. måned.nn
FUNKTIONER
Alt-i-én CRM-løsning
Kontakter
Komplet overblik over alle dine kontakter, adresser, telefonnumre, hjemmesider, sociale medier og e-mail-adresser.
Salg
Følg dine salg hele vejen fra første kontakt og tilbud til endeligt salg og fakturering.
Kalender
Opgaver, møder og deadlines i kalenderformat, både privat og fælles.
Opgavehåndtering
Opret arbejdsopgaver, tildel personale og følg processen i milepæle og kanban-oversigt.
Integrering
Simply kan integreres med Mailchimp, E-conomic, Google mail og mange andre systemer.
Adgangsstyring
Med access management kan du kontrollere, hvem der kan se hvilke data, og styre flere salgshold i samme system.
Automatisk workflow
Workflows kan automatisere dine daglige opgaver og give dig mere tid til det vigtige arbejde.
Personligt filter
Et personligt filter giver dig mulighed for kun at se relevant data og få et hurtigt overblik.
Rapporter
Saml dine data i effektive rapporter og få det komplette overblik over selv de mindste detaljer.