Funktioner

Alt-i-én CRM-løsning

Kontakter

Komplet overblik over alle dine kontakter, adresser, telefonnumre, hjemmesider, sociale medier og e-mail-adresser.

Salg

Følg dine salg hele vejen fra første kontakt og tilbud til endeligt salg og fakturering.

Kalender

Opgaver, møder og deadlines i kalenderformat, både privat og fælles.

Task management

Opret arbejdsopgaver, tildel personale og følg processen i milepæle og kanban-oversigt.

Integrering

Simply kan integreres med Mailchimp, E-conomic, Google mail og mange andre systemer.

Access management

Med access management kan du kontrollere, hvem der kan se hvilke data, og styre flere salgshold i samme system.

Automatisk workflow

Workflows kan automatisere dine daglige opgaver og give dig mere tid til det vigtige arbejde.

Personligt filter

Et personligt filter giver dig mulighed for kun at se relevant data og få et hurtigt overblik.

Rapporter

Saml dine data i effektive rapporter og få det komplette overblik over selv de mindste detaljer.

LET INTEGRATION - MED ALT

Simply integrerer med dine eksisterende systemer

Simply er allerede integreret med de mest populære redskaber. Mangler der noget? Giv os besked - vi kan integrere Simply med (næsten) alt!

Kom i gang lige nu!

Prøv Simply gratis i 30 dage - uden kreditkort.

  • * No credit card required, and you're done in 15 seconds!

FUNKTIONER

  • Kontakter
  • Salg
  • Kalender
  • Projekt management

GOD, SIMPEL PRIS

Kun 99 kr. per bruger / måned.