FUNKTIONER

Alt-i-én CRM-løsning

Simply CRM Features

Kontakter

Komplet overblik over alle dine kontakter, adresser, telefonnumre, hjemmesider, sociale medier og e-mail-adresser.

Simply CRM Features

Salg

Følg dine salg hele vejen fra første kontakt og tilbud til endeligt salg og fakturering.

Simply CRM Features

Kalender

Opgaver, møder og deadlines i kalenderformat, både privat og fælles.

Simply CRM Features

Opgavehåndtering

Opret arbejdsopgaver, tildel personale og følg processen i milepæle og kanban-oversigt.

Simply CRM Features

Integrering

Simply kan integreres med Mailchimp, E-conomic, Google mail og mange andre systemer.

Simply CRM Features

Adgangsstyring

Med access management kan du kontrollere, hvem der kan se hvilke data, og styre flere salgshold i samme system.

Simply CRM Features

Automatisk workflow

Workflows kan automatisere dine daglige opgaver og give dig mere tid til det vigtige arbejde.

Simply CRM Features

Personligt filter

Et personligt filter giver dig mulighed for kun at se relevant data og få et hurtigt overblik.

Simply CRM Features

Rapporter

Saml dine data i effektive rapporter og få det komplette overblik over selv de mindste detaljer.

LET INTEGRATION - MED ALT

Simply integrerer med dine eksisterende systemer

simply crm integrates with outlook
Simply CRM integrates with Google Apps
Simply CRM integrates with Microsoft Dynamics
Simply CRM integrates with econom
Simply CRM integrates with winfinans
Simply CRM integrates with Magento
Simply CRM integrates with Mailchimp
Simply CRM integrates with Mandrill
Simply CRM integrates with Sendgrid
Simply CRM integrates with Snapengage
Simply CRM integrates with Wordpress
Simply CRM integrates with Woocommerce

Kom i gang lige nu!

Prøv Simply gratis i 30 dage - uden kreditkort.

  • * Intet krav om kreditkort, og du er igang på 15 sekunder!

  • Please enter a valid email

FUNKTIONER

  • Kontaktpersoner
  • Salg
  • Kalender
  • Projektledelse

GOD, SIMPEL PRIS

nnBare 169 kr. pr. bruger pr. måned.nn